Transfer de bani prin Western Union

Oferim serviciul de transfer de bani Western Union. Western Union este lider mondial in serviciile de transfer de bani si una din cele mai vechi si mai cunoscute marci. Timp de peste 150 de ani, milioane de oameni au avut incredere in Western Union pentru a trimite si a primi bani in scopul sustinerii celor de acasa, salvarii turistilor aflati la ananghie si ajutarii altora aflati in nevoie urgenta de bani.

  • Ce este WU?
  • Cum trimit bani?
  • Cum primesc bani?
  • Comisioane
  • Locatiile WU

Ce este WU?

Fiecare transfer de bani este protejat de un sistem global de securitate, de ultima tehnologie si poate fi identificat printr-un Numar de Control al Transferului de Bani (MTCN) unic. In cele mai multe cazuri banii sunt disponibili in numai câteva minute de la trimitere, in functie de orele de operare ale agentului din tara de destinatie, restrictiile aplicabile si serviciul solicitat. Western Union utilizeaza o tehnologie electronica avansata si o retea mondiala de computere pentru plata rapida a banilor in peste 200 de tari si teritorii.

Peste 500.000 de locatii in toata lumea fac din Western Union cel mai raspandit serviciu de transfer de bani.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 08008 12345, numar apelabil gratuit in reteaua Romtelecom sau la 021.305.9494.

Cum trimit bani?

Ce trebuie sa stiu despre trimiterea banilor?

Pentru a trimite, expeditorul trebuie sa se prezinte la oricare dintre unitatile noastre sau ale partenerilor sai – a se consulta sectiunea Locatii WU.

Expeditorul trebuie:

  • sa cunoasca numele si prenumele corect si complet al destinatarului;
  • sa cunoasca destinatia tranzactiei;
  • sa se legitimeze cu un act de identitate valabil cu fotografie (ex: buletin, carte de identitate – pentru rezidenti; pasaport, carte de identitate pentru cetatenii din Uniunea Europeana – pentru nerezidenti etc);
  • sa comunice operatorului, verbal, elementele necesare procesarii tranzactiei;
  • sa depuna suma pe care doreste sa o transfere;
  • sa plateasca un comision pentru efectuarea acestui serviciu. Comisionul este diferit in functie de suma transferata, moneda (Euro sau Ron), destinatie (Romania sau strainatate), se percepe numai expeditorului, iar nivelul sau este specificat in cadrul rubricii “Comisioane”.

Informatii cu privire la datele transferului sunt comunicate verbal de client si sunt introduse in sistemul Western Union de catre operatorul WU. Clientul va semna chitanta ACR si, in final, un exemplar al formularului (Copie-client) va ramane la dispozitia acestuia, iar al doilea exemplar (Copie-agent) va fi pastrat la banca urmand a fi arhivat.

Suma maxima de bani ce poate fi transmisa prin serviciul Western Union este echivalentul sumei de 10.000 dolari în Euro şi RON (conversia monedei va fi făcuta la cursul Western Union).

Pentru sumele ce depasesc echivalentul sumei de 7500 dolari în euro sau RON, expeditorul trebuie sa prezinte documente justificative privind urgenta transferului.

Pentru informaţii suplimentare ne puteti contacta la 08008 12345, număr apelabil gratuit in reţeaua Romtelecom sau la 021.305.9494.

Cum primesc bani?

Ce trebuie sa stiu daca primesc bani?

Destinatarul se prezinta cu un act de identitate valabil şi cu fotografie (ex: buletin, carte de identitate – pentru rezidenti; pasaport, carte de identitate pentru cetatenii din Uniunea Europeana – pentru nerezidenti etc) la oricare dintre unitatile noastre sau ale partenerilor sai – a se consulta sectiunea Locatii WU.

Destinatarul trebuie:

  • sa se legitimeze cu un act de identitate valabil cu fotografie (ex: buletin, carte de identitate – pentru rezidenti; pasaport, carte de identitate pentru cetatenii din Uniunea Europeana – pentru nerezidenti etc),
  • sa cunoasca numarul de control al transferului – MTCN (acest element este obligatoriu),
  • sa cunoasca numele si prenumele persoanei care a trimis banii,
  • sa cunoasca suma transferata, precum si originea transferului (tara de unde s-a efectuat transferul),
  • sa comunice operatorului, verbal, elementele necesare procesarii tranzactiei.

Informatii cu privire la datele transferului sunt comunicate verbal de client si sunt verificate in sistemul Western Union de catre operatorul WU. Clientul va semna chitanta ACR si, in final, un exemplar al formularului (Copie-client) va ramane la dispozitia acestuia, iar al doilea exemplar (Copie-agent) va fi pastrat la banca urmand a fi arhivat, după care poate încasa suma transferata in EURO sau RON.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 08008 12345, numar apelabil gratuit sau la 021.305.9494.

Comisioane

Cat costa transferurile?

  • Comisionul este diferit in functie de suma transferata, destinatie, si se percepe numai expeditorului.
  • Comisionul este diferit in functie de suma transferata, moneda (Euro sau Ron), se percepe numai expeditorului, iar nivelul se poate afla prin accesarea link-ului de mai jos.
  • Acolo unde este disponibil serviciul, poti sa optezi pentru: livrare la domiciliu (10 euro sau 36 Ron), anuntare telefonica/telegrama/mesaj (2 euro sau 7,2 Ron).

Grila de comisioane


Western Union desfasoara constant campanii de promovare a trimiterilor de bani catre anumite tari.

In prezent, lista tarilor catre care tranzactiile de trimitere de bani au un nivel de comision mai redus decat cel existent in grila de comisioane standard sunt urmatoarele:

  • India, Filipine, Nepal, Vietnam, Sri Lanka, Tailanda, Pakistan, Bangladesh, Bhutan;
  • Marea Britanie (doar pentru trimiterile de bani in RON);
  • Liban, Iordania;

Mai multe informatii se pot obtine din cadrul locatiilor existente in cadrul retelei Western Union sau la numerele de telefon indicate pentru a putea fi contactati (021.305.9494 si 08008 12345).

Locatiile WU

De unde trimit?

Serviciul WU de transfer rapid de bani se realizeaza într-un timp extrem de scurt, suma transferata putand fi ridicata in doar cateva minute din momentul in care tranzactia este acceptata de catre agent.

Ne-am dezvoltat permanent reţeaua de distributie, astfel ca, in prezent, serviciile Western Union sunt disponibile in 165 de locatii din intreaga tara:

  • VLASOR IMPEX (Tg Jiu)
  • INTERSTIL (Ramnicu Valcea)
  • REGAVO (Craiova)
  • Silv-Ghe Exchange (Bacau)
  • ROCO EXCHANGE (Ramnicu Valcea)
  • LORKIMS (Tg Jiu)
  • RECAMA (Tg Jiu)
  • OPTIM EXCHANGE (Ramnicu Valcea)
  • CAPITAL INTERMEG GROUP (Tg Jiu)
  • QUANTUM EXCHANGE (PLOIESTI)
  • ADHT EXCHANGE (DRAGASANI)
  • 99 USD EXCHANGE (DR TR SEVERIN)
  • CATALIN EXCHANGE (BACAU)
  • EXEDDUS EXCHANGE (CRAIOVA)
  • VALUTEX (Ramnicu Valcea)
  • TERA M3 (Campina)
  • SOBY (Alexandria)

Pentru informaţii suplimentare ne puteti contacta la 08008 12345, numar apelabil gratuit in reteaua Romtelecom sau la 021.305.9494.

EximAsig

Compania de Asigurari – Reasigurari Exim Romania, specializata in asigurarea riscurilor financiare, ofera produse financiare si servicii de consultanta care permit dezvoltarea unor planuri de protectie financiara adecvate fiecarei companii.