ARTIZAN – Cofetaria care vinde prajituri si torturi de 250.000 euro pe an

„Nu ne-am facut publicitate agresiva si nici nu o vom face. Produsele noastre se recomanda de la sine prin calitatea materiilor prime folosite, grija fabricarii lor si gustul exceptional. Am ales sa folosim doar frisca naturala si unt, fara adaosuri sintetice, de aceea fabricam prajituri in serii limitate”, asa isi incepe povestea Andrada Berceanu, proprietara Cofetariei Artizan, un boutique – cofetarie&ciocolaterie – din Targu-Mures care reuseste sa vanda intr-un an, intr-o singura locatie, prajituri si produse proaspete de patiserie de aproximativ 250.000 euro.

Ca este mult sau puțin nici nu mai conteaza spune tanara antreprenoare – care printre altele a lasat catedra de istorie pentru aceasta afacere de sufletJ – ci trendul, in 2016 vanzarile fiind in crestere cu aproape 70% fața de anul precent.

“Avem clienti educați, rafinați, care apreciaza calitatea si ..tocmai acest profil ne-a motivat sa dam din noi tot ce este mai bun. Artizan s-a infiripat din dorința de a aduce un nou standard de calitate in domeniul cofetariei si de a le reda clienților increderea ca exista si prajituri cu gust si aroma, de care nu poti sa te mai saturi. Faptul ca avem comenzi in crestere de la luna la luna ne confirma ca suntem pe drumul cel bun si decizia luata in 2011 a fost una buna”, adauga tanarul cofetar premiat in ultimii ani la numeroase concursuri de profil.

Fie ca vorbim de torturi de nunta, de botez, aniversare, prajituri, tarte, candy-bar, principalii clienti sunt persoanele fizice, dar, incet-incet, in ultima vreme tot mai multe companii comanda dulciurile Andradei pentru diverse evenimente.

“Ne preocupa foarte mult sa asiguram calitatea produselor noastre si clientii nostri sa fie multumiti. Ne diversificam periodic gama de prajituri si torturi si ne pliem pe dorintele fiecaruia dintre clienti, oferindu-le tot felul de servicii conexe – de la transport gratuit, pana la servicii suplimentare de servire in cadrul evenimentelor sau felierea torturilor – mai ales a celor mari si foarte mari”.

“Pe termen mediu si lung nu ne dorim nimic iesit din comun 🙂 …pastrarea calitații produselor si diversificarea portofoliului de produse, si bineințeles cresterea cifrei de afaceri prin menținerea clienților existenți si atragerea de clienti”, spune, cu modestie, proprietara Artizan.

Mai multe despre Artizan