DISZ TIPO – O idee buna trebuie ambalata cu grija si pricepere…

A fost odata ca niciodata o masina Heidelberg Kord, care, fara priceperea si entuziasmul personajului nostru principal, David Istvan, nu ar fi pornit la drumul lung si anevoios care a dus pana la portile tipografiei  Disz Tipo…si astfel noi nu am fi mai avut despre ce sa scriem astazi o poveste de succes …

“Ideea infiintarii mi-a venit in 1992, cand imediat dupa Revolutie incepea sa se contureze nevoia de astfel de investitii si in zona noastra, zona Sacele-Brasov, fiind inca de la aceea vreme cu un pas inainte in Occident:). Cu modestie, pot spune ca am simtit potentialul de dezvoltare a acestei piete si…astazi ..dupa mai bine de 25 de ani …se pare ca nu m-am inselat. Poate a fost si avantul tineretii, nebunia de la aceea vreme – cand toata lumea se visa antreprenor – cine stie?!”, isi aminteste putin nostalgic omul de afaceri brasovean.

Mica tipografie, situata in Sacele, judetul Brasov, porneste la drum insa cu un ideal bine definit si reuseste astfel, in 1998, sa se extinda si pe piata ambalajelor din carton.

“Faptul ca ne mergea bine ne-a facut sa prindem curaj si sa ne dorim sa prospectam si alte segmente cu potential, mai ales ca am avut o oportunitate de a cumpara niste utilaje de la fabrica Ghimbav. Ne-am facut curaj si am accesat si fonduri europene pentru extinderea capacitatilor de productie, astfel incat in prezent putem oferi partenerilor nostri un pachet complet de servicii – de la consultanta si proiectare in domeniul ambalajelor si produselor tipografice, la solutii pentru realizarea proiectelor in domeniul tiparului si pana la solutii pentru ambalarea produselor prin imbinarea metodelor clasice <realizarea de cutii din carton> cu tehnici moderne de ambalare practicate in Uniunea Europeana (coltare sau paleti din carton)”, adauga domnul David Istvan.

Incet dar sigur, granitele Romaniei au inceput sa fie depasite si astazi brasovenii se pot mandri si cu exporturi pentru companii din Ungaria, Grecia, Bulgaria sau Moldova.

„Avem un colectivul tanar, in care am investit de-a lungul timpului, atat financiar cat si toate cunostintele pe care mi le-am insusit pe parcurs, iar acest lucru se reflecta in valoarea produselor si in calitatea oferita, care vin la pachet cu o deservire rapida si flexibila. Am ajuns in punctul in care ne putem plia fara nici o problema pe solicitarile clientilor nostri si, credeti-ma acestia au devenit din ce in ce mai sofisticati”, marturiseste omul de afaceri.

Si cum orice poveste are si elemente de transpus in realitate, dovada reusitei acestui business se reflecta, printre altele, si in cifra de afaceri care a inregistrat cresteri constante in ultimii 4 ani ajungand la valoarea de aproximativ sapte milioane de lei la sfarsitul anului 2016.

Mai multe despre Disz Tipo