ELTRA LOGIS- Detaliile fac diferenta …si intre Pitesti si Barcelona

42 de ani, o privire agera care insoteste un zambet larg, hotarare in voce – care denota faptul ca stapaneste foarte bine tot business-ul pe care il conduce si ca nu a <ars> etape pana in punctul in care a ajuns – si, nu in ultimul rand, deschiderea totala catre NOU. Este doar o descriere sumara a unei doamne antreprenor din Pitesti care, in 2006, decide sa porneasca o afacere ce astazi, dupa aproape 11 ani, este un nume de referinta pe nisa boutiqurilor-casa de expeditii din Europa.

 „Eltra Logis a avut ca obiect initial de activitate transportul intern si international specializat pentru marfurile industriei de confectii si textile, insa, descoperind treptat potentialul pe care aceasta nisa il are, ne-am extins rapid activitatea si am obtinut si calitatea de casa de expeditii rutiere internationale. Aceasta etapa a fost una extrem de importanta nu doar in asigurarea volumului de marfa transportata, ci si pentru specializarea angajatilor si ridicarea nivelului de calitate si siguranta a transporturilor efectuate”, isi aminteste usor nostalgica Elena Jianu.

 

Treptat, Eltra Logis si-a diversificat aria de interes si activitati pe segmentul de fashion. “Am realizat ca ceea ce faceam nu era suficient pentru a corespunde cresterii volumetrice a cifrei de afaceri si a asipiratiilor de dezvoltare personala, profesionala si a companiei pe segmentul fashion si, de aceea, inspirata de deviza firmei – Detaliile fac diferenta – cat si de cerintele partenerilor nostri externi, am luat decizia de a face din Eltra Logis interfata in Romania a marilor branduri de moda europene, cu fabricile de confectii si textile locale”.

Ca un indicator simplu al dimensiunii la care a ajuns afacerea din periferia Pitestiului este flota Eltra Logis  – care este compusa in prezent din circa 60 de trailere, mini tiruri si furgonete, toate cu monitorizare GPS pentru cresterea calitatii si sigurantei transporturilor.

Pentru ca se defineste ca un om care doreste mereu o provocare, in 2011, complementar activitatii de transport si logistica, Elena Jianu infiinteaza si dezvoltata activitatea de consultanta logistica specifica transporturilor rutiere de marfuri precum si consultanta in domeniul fiscal. ”Mai mult, pentru a veni in sprijinul partenerilor externi iberici, am decis sa infiintam si o companie de sine statatoare in Barcelona, Eltra Logis S.L. (cu depozit si personal propriu) in proximitatea sediilor marilor branduri din domeniul confectiilor, fiind astfel doar la un pas de preluarea/livrarea comenzilor de marfa. Toata aceasta evolutie a venit de la sine”, adauga Elena Jianu.

Ea spune ca, desi de-a lungul ultimilor ani nu i-a fost mereu usor, faptul ca s-a bazat mereu pe o echipa de profesionisti tineri si motivati – marea parte absolventi ai Universitatii din Pitesti unde, printre altele, antreprenoarea si preda, fiind lector – a contat enorm si a contribuit la mersul inainte.

Ca urmare a dezvoltarii si extinderii ariei de activitate a companiei, a aparut si nevoia unor noi investitii. Astfel, pana la finalul acestui an, Eltra Logis si-a propus constructia unui nou sediu si a unui spatiu logistic modern. Acest nou spatiu va corespunde celor mai exigente cerinte ale clientilor in domeniul fashion, putand fi extins in viitor.

„Acest moment de investitii este oportun diversificarii paletei de activitate din industria modei, noua locatie prestand peste 150 de activitati in domeniu. Totodata, aceasta noua locatie ne deschide perspectiva realizarii unor deziderate ramase restante in momentul de fata, respectiv realizarea distributiei confectiilor unor branduri fashion de renume mondial si punerea in functiune a unei platforme e-commerce”, mai adaugat Elena Jianu.

Mai multe despre Eltra Logis